Հանդիպում ընկեր Բերտայի հետ

Մենք հայրենգիտության և կինոֆոտո ակունբներով հանդիպում էինք կազմակելպել ընկեր Բերտաի հետ:Ընկեր Բերտան լուսանկարչուհի է, նա նկարում է վայրի բնությունը:Նա մեզ մի շատ հետաքրքիր պատմություն պատմեց, մի անգամ ընկեր Բերտան իր լուսանկարչական ապառատով ցանկանում էր նկարել արջի նա սկզբից ցանկացավ հաստատել որ այդտեղ արջ կա, երբ  նա տեսավ արջի ոտնահետքերը հասկացավ  որ այդտեղ արջ կա, իսկ երբ արջը շատ սկսեց մոտենալ նա չկարողացավ նկարել արջին և սկսեց աղմկել որպիսի արջը հասկանար որ այդտեղ մարդ կա և հեռանար  այդպես էլ եղավ, արջը հեռացավ, իսկ նա հետ գնաց տուն առանց արջ լուսանկարելու:Իսկ ես արդեն հմուտ լուսանկարիչ եմ ընկեր Բերտան ինձ և իմ ընկերներին օգնեց հմտանալ լուսանկարչության ոլորտում ահա իմ մի քանի նկարներից որոնք ես մեց դժվարությանբ կարողացա նկարել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *