Ելք անփոփում

Ես Ռազմիկ Մեսրոպյանն եմ: Սովորում եմ Արևմտյան դպրոցում։ Սիրում եմ վարել իմ բլոգը։ Օգտվում եմ մոնտաժային Movie Maker ծրագրից։ Կարողանում եմ լեգոներ հավաքել  և ծրագրավորել։ Կարողանում եմ  ստեղծել մուլտֆիլմեր Pivot Animater ծրագրով։  Տիրապետում եմ Paint  և Word ծրագրերին։ Կարողանում եմ հեծանիվ վարել։ Գիտեմ Հովհանես Թումանյանին, Ղազարոս Աղայանին, Կոմիտասին։ Տիրապետում եմ google maps ծրագիրը։ Ունեմ իմ Yutube-յան էջ:

Անգլերեն

Ես և շրջակա

Ռուսերեն

Անգլերեն

Ճամփորդություն

Մաթեմատիկա

Տեղնոլոգիա

Մարմնակրդություն

Երգ

Մուլտֆիլմ

 

Ես շատ եմ սիրում մասնաքցել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբներին ֆլեշմոբները տալիս են մեզ ամեն ամսվա վերջ։ես շատ եմ սիրում վլեշմոբներ լուծել։Շատ-շատ եմ ուրախանում երբվոր մեզ վլեշմոբ են տալիս բացում եմ ֆլեշմոբը և սկսում եմ անել։Ես շատ արագ եմ ֆլեշմոբները լուծում և շատ հաճույքով։

 

Ես մասնակցում եմ ամեն ճամբորդության և կասեմ, որ շատ հաճույգով մենք շատ- շատ տեղեր ենք ճամբորդել։Որինակ Եղիպատրուշ Ուշի նաև գնացել ենք լիքը ներկայացումների և ելի լիքը տարբեր տեղեր մենք ծանոթացել ենք դերասնների հետ նկարվել ենք նրանց հետ և խոսել։Հաճույքով նայել ենք նրաց ներկայացումները և իհարկե մենք պահպանել ենք կանունները և անջատել հեռախոսները։

 

Ես ընտրել եմ  նկարչուրթյուն, ինձ շատ հաճելի է մասնակցելն իմ ընտրած դասին։ Դասի ժամին մեր դասատուն՝ ընկեր Անուշը, սովորեցնում է մեզ գեղեցիկ նկարել, բացատրում է նկարչության բոլոր նրբությունները։

 

Մենք այսօր նետաձգարան էինք գնացել կրակելու։ Ինձ շատ դուր եկավ նետ արձակելը։, այն շատ հաճելի զբաղմունք էր, անգամ ուսուցիչները կրակեցին , ես այնքան շատ էի ուզում կրակել, որ առաջինը ես էլ կրակեցի։

Մենք մեկ-մեկ գնում ենք մայր դպրոց,  սպորտլանդիայի վարժություններ ենք անում, վազում ենք, առույգանալուց ետո գլուխկոնձի ենք տալիս, հետո կալիսո ենք անում և գնում ենք մեր դպրոց  դասերն անելու։

Ինձ շատ է դուր գալիս իմ դպրոցը, սիրում եմ ուսուցիչներիս,  որովհետև նարք շատ բարի են և բանիմաց։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *